תחזוקה וניקיון מקלחונים מעוצבים

מקלחונים מעוצבים

תחזוקה וניקיון מקלחונים מעוצבים

מקלחונים מעוצבים הם מותרות שכל אחד מאתנו צריך להרשות לעצמו. הסיבה לכך היא למעשה החשיבות של המקלחון עבור איכות החיים בשגרת היום יום שלנו. כל אחד מאתנו חייב לחשוב על חדר המקלחת בבית שלו – לא רק מבחינה פרקטית אלא גם מבחינה איכותית. כאשר מרחב המקלחת שלנו, קרי המקלחון, מעוצב ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מרוויחים מכך רווח ניכר בכל מה שנוגע לאיכות החיים שלנו בשגרת היום יום שלנו. מקלחון איכותי מספק לנו את המרחב האינטימי, השמור והנעים ביותר להתקלח ולחדש בו את כוחותינו, ומדובר במרכיב חשוב במיוחד בבית של כל אחד ואחד מאתנו. עם זאת, כמובן שהבחירה במקלחון הנכון בפני עצמה היא לא מספיקה עבור שימור של איכות חיים זו, ועלינו לשמור על התחזוקה והניקיון של המקלחון המעוצב שלנו לאורך כמה שיותר זמן.

כיצד שומרים על תחזוקתם וניקיונם של מקלחונים מעוצבים בצורה הטובה ביותר לאורך זמן?

תחזוקה – תחזוקה של מקלחונים מעוצבים היא לא שונה במהותה מתחזוקה של מקלחונים ככלל, כאשר ההבדלים מגיעים רק בדגשים מאוד ספציפיים של מקלחונים בעלי תכונות מיוחדות – כמו מקלחונים יושבים, מקלחוני הזזה וכדומה. במצבים שכאלה, יש להקפיד על תחזוקה נכונה של צירי ההזזה (מבחינת שימון וכדומה) או של מרחב הישיבה, בהתאם לדגשים הניתנים לנו על ידי החברה האיכותית המספקת לנו את המקלחונים. מבחינת מקלחונים סטנדרטיים, תחזוקה נכונה מתבטאת לא רק בניקיון יסודי אלא גם בשמירה על צירי הפתיחה והסגירה של המקלחון, ניקיון הטוש וכל פרט אחר שחשוב עבור איכות השימוש שלנו במקלחת.מקלחונים מעוצבים

ניקיון – כשזה נוגע למקלחונים מעוצבים, על פי רוב הזכוכית שלנו לא תהיה בהכרח זכוכית סטנדרטית של מקלחון, אלא זכוכית חלבית, זכוכית עם דוגמה מסוימת או עיצוב אחר וייחודי של זכוכית. במצבים שכאלה חשוב מאוד לנקות את זכוכית המקלחון בהתאם לדגשים המדויקים של ניקיון כל סגנון זכוכית – ישנן זכוכיות בהן צריך להימנע מחומרים מסוימים, ישנן זכוכיות בהן הניקין צריך להיות עדין יותר, וישנן זכוכיות בהן יש צורך בכניסה לתוך חריצים ופינות על מנת להגיע לרמת הניקיון הגבוהה ביותר. בכל מקרה, נקו לפי הדגשים של הזכוכית במקלחון שלכם.

עם מקלחון מעוצב ואיכותי ושמירה נכונה עליו לאורך זמן, אנחנו משמרים את איכות החיים שלנו היטב

כפי שבוודאי הבנתם, יש מקלחונים מעוצבים עם לא מעט יתרונות עבור חיי היום יום שלנו והשימוש היום יומי שלנו במקלחת. עם זאת, חשוב מאוד להקפיד לשמור עליהם היטב – כאשר אנחנו שומרים על המקלחון היטב אנחנו מבטיחים את איכות השימוש בו לאורך זמן, ולהפך כאשר אנחנו מתרשלים בכך. עם פעולות שבועיות או אפילו חודשיות של תחזוקה וניקיון במקלחון, מדובר במשימה לא קשה כל כך שהרווח ממנה רב.

דילוג לתוכן