איך לבחור ידיות לארון ילדים?

איך לבחור ידיות לארון ילדים?

ארון ילדים משמש אותם לטווח גילאים רחב. הורים שרוצים לעצב או לרכוש ארון כזה צריכים קודם כל למדוד גדלים, אך חשוב גם לשים לב לפרטים הקטנים. בעיקר יש להשקיע מחשבה בבחירת ידיות לארון ילדים ובשמירה על מספר כללי מפתח:

א. גובה – פריטי פרזול ממתכת שמשולבים בתוך ארון ילדים חייבים להיות נוחים. רמת הנגישות שלהם נקבעת על פי הגובה והמיקום על גבי דלת הארון. יש לבחור פריטי פרזול שהילדים יכולים לגשת אליהם, אך לשים לב לאופן בו הם מתאימים לגובה הכללי של הדלת.

ב. עיצוב – הידיות צריכות להשתלב בעיצוב הכללי של חדר הילדים. מידת השילוב נמדדת על פי הצבעים, חומרי הגלם בהם משתמשים והדוגמאות או העיטורים. במוצרי מתכת לדוגמא מדובר בעיקר על ידיות קטנות, כפתורי עץ או הטבעת דוגמאות.

ג. איכות – עדיף להשקיע במוצר איכותי מאשר להתמודד עם ארון שלא נפתח בתוך חדר הילדים. הורים צריכים להביא בחשבון את הטווח הרחוק, ולא רק את ההשקעה הראשונית. עליהם לשים לב לאיכות המוצרים וחומרי הגלם. אפשר לעשות את זה על ידי התייעצות עם אנשי מקצוע ואיסוף המלצות. כדאי גם להיכנס לאתרי האינטרנט העוסקים בתחום ולקרוא מידע רלוונטי.

ד. התאמה – אי אפשר לבחור פריטי פרזול או עץ לארון מבלי לבדוק האם הם בכלל מתאימים. ההתאמה באה לידי ביטוי במידות ובחיבורים. אפשר לקרוא את הוראות היצרן במידה ומתכוונים להחליף חלק מהפריטים המקוריים, או לערב בעלי מקצוע מתאימים.

מה אסור לעשות בחדר ילדים?

לא מומלץ לשים בחדרי ילדים מראות או מוצרי זכוכית בגובה נמוך. עדיף גם לוותר על שילוב בין מוצרי מתכת וזכוכית, ולבדוק היטב האם הידיות של הארונות עומדות בתווי התקן המתאימים. יש לנסות את הארון לפחות כמה פעמים לפני שרוכשים אותו ובמידת הצורך לבצע התאמות במידות.

 חדר השינה מסוכן עבור הילדים לא פחות מאשר המטבח והסלון, לכן להורים יש אחריות רבה. עליהם להגן על הילדים גם בחדרי השינה ולשים לב לידיות ולציוד שנמצאים באזור שלהם.

דילוג לתוכן