איך להתאים את חצר הבית לחיות מחמד

איך להתאים את חצר הבית לחיות מחמד

חצר מושלמת לבעלי חיים

חיית מחמד יכולה להרגיש ממש כמו בן משפחה נוסף. כלב וחתול הם מחיות המחמד הנפוצות ביותר והם אוהבים חופש, הם אוהבים להסתובב בבית אך גם אוהבים לצאת החוצה לטיולים. אם יש לכם חצר והכלב נמצא בה רוב שעות היום הוא צריך לאהוב את הסביבה שהענקתם לו ועליכם לדאוג שיהיה לו טוב. הנחת הכלב או החתול שלכם תחת כיפת השמיים היא אינה צעד מספק וחשוב להפוך את החצר לאטרקטיבית עבורו. החצר בסופו של דבר תהיה אטרקטיבית גם עבורכם, בריהוט שתציבו בה ובנוחות שהיא תשרה יחד עם מראה מעוצב לכל הבית אך ישנם כמה הבדלים קטנים שיעשו את ההבדל בין חצר שמתאימה לחיית מחמד ואחת שלא.

איך להתאים את חצר הבית לחיות מחמד

  • השלב החשוב ביותר בחצר שלכם היא להפוך את המשטח שלה לנוח עבורכם ועבור חיית המחמד שלכם. אם תהיה לכם חצר מאספלט יכול להיות מאוד שבימים חמים הוא בכלל לא ירצה לצאת החוצה ופשוט יתקרב לחלון או דלת היציאה לחצר ויחכה שמבט של רחמים שתכניסו אותו. דשא סינטטי יכול לפתור את הבעיה בקלות והוא לא מצריך מכם כלל מאמץ. דשא סינטטי מתחמם הרבה פחות וגם בימי שרב הכלב שלכם יוכל לטייל באופן חופשי. הכלבים אוהבם את הדשא, אוהבים להתגרד בו בגלגולים והדשא הסינטטי בעיקר אם הוא מעט גבוה ולא קצוץ מידי מספק חוויה מהנה מאוד לכל חיה.
  • אם אתם רוצים שחיית המחמד שלכם לא תסבול נסו להרחיק אותה ממזיקים. דשא סינטטי איכותי יכול לפתור גם בעיית פרעושים או קרציות ושאר חרקים שיכולים להציק לכלב או לחתול שלכם ולגרום להם להתגרד בצורה קיצונית. בנוסף ,חרקים כאלו יכולים לעקוץ אותם והחיות שלכם יוכלו בטעות לאכול חיה שתגיע לסביבה הטבעית שבניתם כמו למשל צפרדע או אפילו נחש.

צעצועים ומשחקים לחיית המחמד

אמנם לא הרבה אנשים יאהבו את הרעיון של רכישת צעצועים או משחקים לחיית המחמד שלכם בעיקר כשאלו יהיו בחצר רוב היום ולא ישמשו את הכלב או החתול אל הימצאות של חפצים כאלה יכולה להפוך את החיה שלכם למאושרת. מלונה צבעונית, מסלול מכשולים קטן וגם פינה אחת מרופדת כדי להניח את הראש תהפוך את החיה שלכם לחיה שכיף לה.

דילוג לתוכן