ברזנט נגד גשם

ברזנט נגד גשם

ברזנט נגד גשם

אם גם אתכם הגשם לא מפסיק להטריד בחודשי החורף הגיע הזמן לשים סוף לבעיות. ברזנט נגד גשם יכול להיות פתרון קבוע ואיכותי לגינה, לחנייה או לכל מוצר אחר כמו ברביקיו, רכב, תרמיל ואפילו ריהוט גן.

הכירו את הבד שישנה את חייכםברזנט נגד גשם

כולנו רגילים לחשוב שבדים תמיד צריכים להיות דקים ונעימים אך עולם הטקסטיל מגוון ועשיר בסוגי בדים שונים שיכולים לשמש אותנו גם כדי למנוע רטיבות. המים יכולים להיות אסון ממשי במקרים רבים ולהוביל להרס רכוש רב, כמו למשל ריהוט שנשאר בגינה בזמן גשמים חזקים או הרכב שמתלכלך בגלל הרטיבות פעם אחר פעם. ברזנט נגד גשם יכול להיות שימושי מאוד לכל בעיה כזו כאשר יש צורך לבחור אותו בצורה נכונה. בחירת הברזנט חייבת להתייחס לפרמטרים רבים כמו שטח האזור שיש לכסות, איכותו הבד וכמובן סוגו, כאשר יש מגוון רחב של ברזנטים שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות.

איך בוחרים ברזנט נגד גשם?

  • כשבוחרים ברזנט נגד גשם חשוב להבין מיהם המועמדים האפשריים. הברזנט הקלאסי הוא זה שמוכר לכולנו אך יש צורך לבחור בד חזק ואיכותי שלא תמיד יעלה בקנה אחד עם הדרישות העיצוביות שלכם. פתרון כזה לא יציל אתכם מהרטיבות בתנאים קשים ולכן מומלץ לבחון אותו בקפידה.
  • בד היוטה הוא אחד הבדים הכי מפורסמים שיש והיא פשוטה מאוד להתקנה. בדרך כלל משתמשים בה לתיחום מקום מסוים אך ישנם בדי יוטה שעמידים בפני מים ויכולים לשמש גם לסוכות ולחניות. היתרון ביוטה הם המחיר הזול והמשקל הקל שמאפשר התקנה פשוטה אך העמידות שלה נמצאת בסימן שאלה בהתאם למשקעים.

שמשונית PVC  לאורך זמן

השמשונית היא אחד הבדים הנפוצים והעמידים ביותר שמשמשים כברזנט נגד גשם בעסקים ובבתים רבים. לשמשונית יש תכונות רבות שהופכות אותה לאחת הפופולריות בתחום כאשר גם העיצוב וגם העמידות שלה עומדים לזכותה. מדובר ביריעה חקה במיוחד שלא יכול להיקרע בקלות ונשארת יציבה גם ברוחות חזקות. היא מגיעה בשלל צבעים ולא רק שהיא חסינה כנגד מים, היא עמידה גם בפני קרינת השמש וחסימתה להצללה איכותית ונעימה. ניתן לבחור גם שמשונית שקופה וכך להשתמש בה גם בתור קיר וגם בתור סככה.

דילוג לתוכן