דודי שמש חכמים

תיקון דודי שמש

דודי שמש חכמים

אנו רגילים לטלפונים חכמים ובקרוב נראה גם רכבים חכמים שנוהגים לבד, אך דודי שמש חכמים הם דבר שכבר נפוץ מאוד בעולם וגם בישראל והגיע הזמן להכיר אותם מקרוב. הדודים הללו חוסכים המון ולא רק בחשמל, אלא כי תיקון שלהם יהפוך לאירוע הרבה יותר נדיר.

תחזוקה מינימלית ועלויות נמוכות

פעולה שבטוח כל אחד ביצע לפחות פעם אחת – תיקון דודי שמש. אפילו הפעם האחת הזו תיחקק לו בזיכרון כי בדרך כלל העלות לא מעטה בכלל, כאשר רק הביקור עצמו יעלה 250 שקלים לכל הפחות. דוד שמש חכם יצטרך הרבה פחות תיקונים כי הוא פשוט פחות מתאמץ, וכשהוא פחות מתאמץ הוא פחות נשחק וכך התחזוקה שלו הופכת להיות עניין פחות משמעותי. בנוסף דודי שמש אלו יכולים להימנע מהבעיות בדרכים אחרות שדודי שמש ישנים יכולים רק לחלום עליהם, וכמובן אחד העניינים המרכזיים הוא חיסכון עלויות החימום.

דודי שמש חכמים והאפשרויות שבהם

  • דוד שמש חכם משתמש במקורות אנרגיה חלופיים כמו למשל אנרגיה סולארית, באופן יעיל יותר. כך עלויות החימום יורדות משמעותית והחיסכון מגיע למאות שקלים בשנה.
  • דוד שמש חכם יכול להתחבר לאפליקציה בטלפון וכך למעשה אתם יכולים לקבל שליטה מלאה כמעט על כל דבר. אתם תדעו מתי הוא דולק ותוכלו לכבות או להדליק אותו מתי שתרצו כשאתם בכלל לא בבית, תוכלו לקבוע טיימר מתי יהיו שעות ההפעלה והכיבוי שלו וגם תקבלו מושג עדכני ביותר על צריכת החשמל ועל העלות שמחכה לכם ממנו.
  • דוד שמש חכם לא יסבול מאבנית. דודים אלו מתוכננים כך שהאבנית לא תצטבר על גוף החימום מה שייתן לכם מקלחת נעימה בכל יום בלי צורך לנקות אותה.

הדוד החכם עולה יותר אך משתלם לטווח הארוךתיקון דודי שמש

כמו כל דבר חכם גם דוד שמש חכם יעלה לכם יותר. אין ספק שבטווחה קצר זו נראית לכם כמו השקעה גדולה ולעתים אתם יכולים לשקול את ההתקנה שלו, אך קחו בחשבון שאתם חוסכים לטווח הארוך. החיסכון שלכם יורגש כבר בשנה הראשונה כאשר עלויות החימום יהיו נמוכות משמעותית מבדרך כלל, כאשר גם עלויות התחזוקה שלכם ירדו משמעותית. מלבד החיסכון הכספי, איכות החיים שלכם תעלה ולא יהיה לכם ספק שבכל יום קר תחכה לכם מקלחת חמה ונעימה.

דילוג לתוכן