דלתות מעוצבות לבית לשנת 2017

דלתות מעוצבות לבית לשנת 2017

דלת היא פריט פונקציונלי שמעניק לנו בטחון, פרטיות, הגדרת המרחב, הגנה מפני מזג האוויר וכדומה, אבל דלת היא גם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בבית, וזאת לאור שטח הפנים הגדול שלה. דברים אלה נכונים במיוחד כאשר מדובר בדלתות פנים, אך לא פחות מכך גם עבור דלת הכניסה לבית.

מגוון רחב של דגמי דלתות בשלל סגנונות עיצוב

בעשור האחרון חלה התפתחות משמעותית בתחום של דלתות מעוצבות, וכיום הקפדה על דלת מעוצבת הוא עניין שעליו מקפידים בכל בית, ולא רק בבתי יוקרה מעוצבים. באולם התצוגה של שערי ברכה תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי דלתות פנים ודלתות כניסה בסגנונות עיצוב מגוונים: מודרני, קלאסי, כפרי, מתכתי, חדשני, וינטאג', יוקרתי ועוד. אצלנו תוכלו לשבת גם עם צוות מעצבי הבית, לעבור על מבחר דגמי הדלתות שאנו מציעים ולבחור את הדגם המתאים לכם ביותר עם אפשרות לביצוע התאמות אישיות על פי העדפותיכם ועל פי מאפייני העיצוב הכולל בביתכם.ידית דלת

צוות יועצים מקצועיים עומד לרשותכם בכל עת ובכל נושא

צוות היועצים המקצועיים של שערי ברכה, יעניק לכם את כל המידע הדרוש לכם על מנת שתוכלו לקבל החלטה ממקום של ידע ובטחון, ולא ממקום של מצב רוח חולף. באולם התצוגה תוכלו להתרשם מדלתות כניסה מתכתיות בשלל עיצובים ובשילובים מגוונים של חומרי גלם, לרבות דלתות מתכת עם זכוכית, דלתות מתכת עם חיפוי עץ, דלתות המשלבות אלמנטים עיצוביים מבוססי אלומיניום, כרום ופולימר מוקשח ועוד מגוון רחב של עיצובים ואפשרויות עיצוב על פי העדפותיכם.

סיוע בקבלת החלטה ותמיכה בכל החלטה שתקבלו

כמו כן, נסייע לכם בבחירת דלתות מעוצבת לחדרי הבית, בניית סט בעל קווי עיצוב אחידים והרמוניים, ועם שלל אפשרויות לביצוע התאמות אישיות בכל אחת מן הדלתות תוך שמירה על קו העיצוב הכולל. שערי ברכה מציעה לכם לא רק מגוון גדול של דלתות כניסה ודלתות פנים, אלא מעמידה לרשותכם את כל היכולות הנדרשות לכם על מנת לצייד את ביתכם בדלתות המתאימות לו ביותר, הן בהיבט העיצוב, הן בהיבט הבטחון והן בהיבט הפרטיות. לפני כל החלטה שתקבלו, תוכלו להיעזר באנשי המקצוע שלנו, ואחרי כל החלטה שתקבלו, נספק לכם את כל התמיכה הנדרשת על מנת להבטיח שביעות רצון מלאה.

המידע באדיבות דלתות שערי ברכה – דלתות פנים.

 

דילוג לתוכן