דשא סינטטי או דשא טבעי לחצר הבית

דשא סינטטי או דשא טבעי לחצר הבית

דשא לחצר הבית: הבחירה הנכונה למראה טבעי

חצר במראה טבעי היא החצר המושלמת ביותר. אנשים רבים הופכים את החצר שלהם לגן אורבני מלא בלבנים  ובבטון מה שמאבד מערך החצר. החצר אמורה להיות פינה טבעית בבית, כזו שתיתן לכם לגדל ערוגות צמחים ואפילו עץ לימונים קטן, שהילדים יוכלו שלשחק על משטח שהוא לא מרצפות או פרקט ושאתם תוכלו לשתות כוס קפה בשמש החמימה של הבוקר. כמובן שהדבר הראשון שעולה לראש זהו דשא טבעי שיהיה שם כמנח ירוק וטבעי שייתן גם הרבה צבע לכל האזור. הבעיה עם דשא טבעי הוא כמות החסרונות העצומה שלו בלכלוך הבית, במשיכת חרקים ובתחזוקה שלא נגמרת. דשא סינטטי נותן לכם ליהנות מאותם יתרונות בדיוק בלי מאמץ כלל וגם ממחירים נוחים יותר.

דשא סינטטי או דשא טבעי לחצר הבית?

  • אם תרכשו דשא טבעי מצפה לכם עבודה לא מעטה. אחרי שהדשא הטבעי כבר יהיה אצלכם, מה שגם לא יהיה משימה כל כך פשוטה, אתם תצטרכו להשקות אותו בכל יום. יכול להיות שבימים הראשונים המשימה תיראה לכם פשוטה ואפילו נחמדה אך אחרי כמה שבועות תבינו שלפעמים אתם שוכחים, הדשא יכול להיות לא איכותי ולהיהרס, וגם חומרי הדישון שתקנו לו כדי לטפח אותו ייכנסו לכם עמוק לכיס ואתם קצת תתחרטו על הרכישה שלכם.
  • דשא סינטטי לעומת דשא רגיל מצריך מכם רק לבחור את סוג הדשא וזהו. יש דשא צפוף, דשא יותר מרווח, דשא קצוף, דשא גבוה ועוד סוגי דשא סיננטי רבים בגוונים רבים של ירוק כדי שהחצר שלכם תיראה בדיוק כמו שאתם רוצים. דשא סינטטי לא מושך אליו חרקים, הוא לא מצריך חומרי דישון, השקיה ובטח לא החזקת מכסחת דשא בבית, שרק היא תעלה כמו כל הדשא הסינטטי שיש לכם בבית.

עלויות נמוכות ומשתלמות

העובדה שדשא סינטטי עולה הרבה פחות מדשא רגיל מכריעה לטובתו את תהליך הבחירה. דשא סינטטי מציג מחירים נוחים אך הרווח שלכם כפול ומשולש: מצד אחד הדשא זול וכך תוכלו לבחור דשא מדגם יקר יותר ואיכותי יותר שהיה עולה כמו דשא טבעי רגיל, התחזוקה שלו לא מצריכה דישון ואביזרי גינון ובנוסף לא צריך לשתול אותו על ידי גנן מקצועי.

 

דילוג לתוכן