האם כדאי לקנות מייבש כביסה יד שנייה?

מייבש

האם כדאי לקנות מייבש כביסה יד שנייה?

אתם מעוניינים ברכישת מייבש כביסה איכותי עבור הבית שלכם, ועומדים לא פעם מול התלבטות משמעותית למדי. האם תמיד כדאי לקנות אך ורק מייבש כביסה חדש, או שאפשר גם לשקול רכישה של מייבש כביסה יד שנייה? אין ספק שהמחיר של מייבש כביסה יד שנייה הוא קורץ במיוחד, ויכול להיות נמוך פי כמה מזה של מייבש חדש, למרות שההבדלים ביניהם אינם משמעותיים מידי. אכן, אין ספק שזו אפשרות קורצת, ובכל זאת – יש כמה היבטים שחשוב מאד להתייחס אליהם, כדי להיות בטוחים שהרכישה תהיה משתלמת עבורכם.

אז איך מוודאים שזו רכישה טובה

  • מי מוכר? – אם אתם מעוניינים לרכוש מייבש כביסה יד שנייה, כדאי לשים לב מי מוכר אותו. גורם פרטי שמוכר אותו, לא יוכל לספק לכם שום אחריות, וגם אם המחיר נמוך, אינכם באמת יודעים מהי האיכות של המייבש. לכן, צריכה להיות העדפה ברור במקרים הללו לגופים מוכרים ולחברות בתחום שמוכרות מייבשים משומשים, כי יש תמיד כתובת לפנות אליה במקרה של בעיה.
  • גילו של המייבש – יש לזכור שבתוך הקטגוריה הענפה מאד של מייבש כביסה יד שנייה תוכלו למצוא מייבשים בני חצי שנה ומייבשים בני 8 שנים – וברור שהאיכות שלהם לא זהה. לרוב, זה יהיה משתלם מבחינתכם לקנות מייבש משומש שגילו עד כ5-6 שנים לכל היותר, בהנחה שמדובר על הדגמים האיכותיים, ו3 שנים על הדגמים הפחות איכותיים. מעבר לכך – מדובר על מייבש שלא ישרוד זמן רב וחבל על הכסף.
  • פירמה – גם בתחום המייבשים המשומשים יש פירמות נחשבות יותר ופחות, ותמיד צריכה להיות לכם העדפה לחברות האירופאיות הגדולות והמוכרות, ממש כמו במייבשים החדשים.

 

אז האם זה משתלם?

השאלה הזו כאמור, תלויה בכל הגורמים שהצגנו זה עתה. בהכללה – אם תשכילו לבחור בדגמים טובים ותקנו אותם מגורמים אמינים הרי שתרוויחו מכל כיוון. גם תוכלו לקבל דגמים מוצלחים שישרתו אתכם זמן רב, וגם תוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.

 

המאמר מאת אוביקל – תיקון מכונות כביסה ומייבשים

דילוג לתוכן