תחזוקת הבית – כי היום כבר לא מנקים לבד

חברת ניקיון

תחזוקת הבית – כי היום כבר לא מנקים לבד

תחזוקת הבית היא חלק בלתי נפרד מחיינו ולכן חשוב מאוד לתכנן אותה כהלכה, אם מבחינת התקציב הקיים, הזמנים שעומדים לרשותנו והשירותים להם אנו זקוקים. במאמר זה נספק לקוראים טיפים אודות שירותי תחזוקת הבית, תחזוקה שתאפשר לכם להתגאות בבית נקי, מסודר ומרשים ביותר מבחינה אסתטית.

ניקיון הבית

אם בעבר רוב הנשים היו חוזרות הביתה לאחר העבודה ומנקות את הבית וביום שישי מבצעות את אותו ניקיון יסודי של הבית, כיום רוב הנשים מוותרות על התענוג. אם בעבר אותן נשים היו אלו שישבו שעות על מנת לנקות את כתמי הצבע והלכלוך של השיפוץ תוך שהן משתמשות בחומרי ניקוי ביתיים, כיום הן מטלפנות אל חברת ניקיון בנתניה או בכל עיר אחרת ושוכרות שירותי ניקיון מקצועיים מאת חברה שמעסיקה מומחים בתחום הניקיון. נכון להיום רוב החברות מציעות שירותי ניקיון דירה קבועים, שירותי ניקיון בית או דירה לאחר שיפוץ ושירותי ניקיון ייעודיים, כמו למשל שירותי ניקוי תריסים וחלונות, שירותי קיפול כביסה ועוד. השכרת שירותים מחברת ניקיון מקצועית תבטיח לכם בית נקי וריחני לאורך כל ימות השבוע.

 

הטיפים שלנו אליכם הם: תמיד תבחרו בקפידה את חברת הניקיון שלכם וחתמו איתה על חוז עבודה בו רשום המחיר לאחר מע"מ. וודאו שאתם בוחרים בחברה שמשתמשת בציוד משוכלל שמותאם לצרכי הניקיון שלכם ובחומרי ניקוי ייעודיים בעלי תו תקן או אישור מהמשרד לאיכות הסביבה/משרד הבריאות.

 

שיפוץ- הכל מתחיל בשיפוץ

אנשים בוחרים לפנות אל חברה שמומחית בתחום השיפוץ כאשר מצטברים תיקונים שונים אותם יש לבצע בבית וכאשר הם מעוניינים לשדרג את המראה של הבית וכל אשר בו. נכון להיום שיפוץ הבית צריך לכלול הכנה מקדימה ובה הלקוח יחליט מהו התקציב שעומד לרשותו לצורך השיפוץ ומהם השירותים השונים בהם הוא מעוניין במסגרת השיפוץ. יש בעלי בתים שבוחרים שיפוץ עמוק שמערב החלפת תשתיות ותוספות שונות, כמו למשל החלפת הצינורות בבית, המרצפות, תיקון או קביעה מחדש של תשתית המיזוג והאוורור בבית, החלפת
מרצפות, הנמכת תקרה, בניית קירות נוספים בבית ועוד. לעומת זאת, אחרים מסתפקים בתיקון הבעיות השונות בבית ובשיפוץ קוסמטי חיצוני של החלפת ידיות, דלתות וחלונות, בניית קיר גבס או נישות מגבס, צביעה של הקירות ועוד כל מיני עבודות שיפוץ שמצליחות "להלביש" את הבית "במראה חדש ומרשים, אך אינו מבטיח שלא יהיו תיקונים נוספים בשנים הקרובות.

 

הטיפים שלנו אליכם הם: ראשית כל וודאו שאתם בוחרים חברת שיפוץ שפועלת באופן חוקי ובעלת מוניטין מוצלח בתחום השיפוץ. שנית, החליטו מה סוג השיפוץ החיוני לכם, חיצוני או מקיף. שלישית, החליטו מהו התקציב שעומד לרשותכם. רביעית, תנו לחברה לתפור לכם את השירותים אותם היא יכולה לספק לכם על פי התקציב שלכם.

דילוג לתוכן