המדריך המלא לבחירת שערים חשמליים לבית

שערים חשמליים

המדריך המלא לבחירת שערים חשמליים לבית

יש לא מעט יתרונות בהתקנה של שערים חשמליים, בין אם בכניסה לבית שלנו, ובין אם בכניסה לחניון, או לכל מקום אחר. הם מוסיפים הרבה מאד יוקרה למתחם שבו הם מותקנים, הם מאפשרים להרחיק גורמים זרים בעייתיים, הם שומרים היטב על מקומות החניה שלנו, הם עוזרים למנוע גניבת רכבים, והם פשוט נוחים במיוחד לשימוש, ולא מצריכים מאתנו להזיז בעצמנו את השער. כל זה כמובן נכון מאד – אבל בבואנו לבחור בשער חשמלי, מה צריכים להיותה שיקולים שינחו אותנו? הנה כמה מהדברים שחשוב לשים לב אליהם לפני שבוחרים.

 

שימו לב לכיוון, לחומר, למחיר ועוד

  • איך השער ייפתח? – כשבוחרים שערים חשמליים, יש לשים לב לצורת הפתיחה והסגירה שלהם. האם אלו יהיו שערי כנף? אלו מומלצים בעיקר בכניסה לבתים פרטיים. האם אלו שערי זרוע? אלו מתאימים בעיקר לחניונים פרטיים וציבוריים. ישנם גם שערים מיוחדים שנפתחים כלפי מעלה או כלפי מטה, ולרוב הם שומרים למקומות חניה ספציפיים בתוך חניונים ציבוריים או פרטיים. ישנם שערי הזזה שנגררים על האדמה, ויש שערים קונזוליים אשר אינם נגררים – ואלו גם אלו יכולים להתאים לחניונים, ליישובים, למבנים, ועוד.
  • מהו החומר שממנו השער עשוי? – ההעדפה הברורה שלכם להתקנה של שערים חשמליים, צריכה להיות לשערים שעשויים מפלדה או מברזל. אלו הם חומרים חזקים מאד, קשים לפריצה, ועם זאת הם אסתטיים. בכל זאת, יש אנשים שלא יכולים לוותר על אלמנטים שונים בשער שלהם כמו למשל עץ או זכוכית. אלו כמובן חומרים יפים במיוחד שמוסיפים לאסתטיקה, אך קחו בחשבון שקל להרוס אותם. לכן, שלבו אותם אך ורק בתור אלמנט אסתטי, כך שאם הם ייפגעו – הביטחון שהשער מעניק לכם לא יפגע כהוא זה.
  • איך השער ייפתח? – זה עוד היבט שחשוב לשים לב אליו. אפשר לפתוח שערים חשמליים בכמה דרכים שונות – למשל באמצעות שלט רחוק, בעזרת הטלפון הסלולרי, באמצעות מערכת האינטרקום בבניין, ועוד. בחרו בשיטה הטובה ביותר שמתאימה לאופי המקום מאחורי השער.

שערים חשמליים

ומה עם המחיר הסופי?

המחירים של השערים החשמליים הם מגוונים מאד. קחו בחשבון שככל שתנאי הקרקע הם קשים יותר, השער איכותי יותר ומשך האחריות רב יותר – כך אפשר לצפות לכך שהמחיר יעלה.

דילוג לתוכן