חוויית שהות נעימה עם רשת הצללה למרפסת

רשת הצללה למרפסת

חוויית שהות נעימה עם רשת הצללה למרפסת

 

איך להפוך את המרפסת לפינה הכי נעימה בבית? בבנייה המודרנית שבימינו אפשר לחלום על בית עם גינה אך החלום הזה נהיה יותר ויותר רחוק. בית גם חצר פרטית יכול להיות חלום שכבר לא יתגשם להרבה אנשים בגלל עליות המחירים ובגלל ריבוי הבנייה לגובה שיוצרת בנייני דירות ענקיים. מצד שני, הישראלים מאוד אוהבים מרפסות וקשה לראות פרויקט היום שנבנה לגובה שאין בו מרפסת. מרפסת היא המקום הכי נעים בבית, זה שנותן לכם ליהנות מנוף מהמם מתי שאתם רוצים ולא משנה אם זה נוף טבעי, הים או נוף עירוני. יש כמה דברים שעדיין מפריעים במרפסת וכך אתם תהפכו את החוויה לנעימה ביותר.

בית עם מרפסת: כיצד לשמור על חוויית שהות נעימה?

 

  • הבעיה של מרפסת היא השמש החזקה. גם אם אנחנו טיפוסים שאוהבים חום ומגדלים צמחים במרפסת שלנו אנחנו לא צריכים אותה בכמות העצומה שהיא מכה בנו בקיץ. רשת הצללה למרפסת נועדה לתת פתרון קל, זול ופשוט למי שרוצה הצללה שיכולה להתקפל בקלות. שלא כמו פרגולה שמותקנת באופן תמידי ואי אפשר לקבל אותה, או שמשייה שלא יוצרת הגנה בכלל, רשת הצללה למרפסת היא פתרון נוח, גמיש ופשוט להתקנה.

 

  • חוץ מרשת הצללה למרפסת חשוב שיהיה לכם גם איפה לשבת. אל תוציאו לשם כיסאות מפלסטיק ותחשבו שככה חווית השהות שלכם תהיה נעימה. כמובן שזה תלוי בגודל המרפסת אך ככל האפשר תסדרו לכם פינת ישיבה נוחה. אם מדובר במרפסת גדולה יחסית אפשר להוסיף שם עוד סלון קטן, אמנם ספות פחות יקרות ממה שיש בסלון אך עדיין חשוב לשים לב שהן מתאימות לשהיית חוץ. אם אין מקום למערכת ישיבה, כיסאות מרופדים יותר נוחים יהיו פתרון טוב.

עיצוב צעיר ונוח

יש הרבה דרכים להפוך את חווית השהות במרפסת נעימה. חלק מהם יכולים להיות בריאותיים כמו רשת הצללה למרפסת וחלק יכולים להיות עיצוביים כמו צמחים רבים שיוסיפו הרבה ירוק לאווירה. אם אתם רוצים את החוויה המושלמת, הניחו פוף וערסל כך שיהיה לכם הכי כיף לשבת עם חברים, עם הילדים או עם משפחה שמגיעה לבקר. ככה תזכו גם לאווירה כיפית וקלילה וגם לנוחות מיוחדת.

דילוג לתוכן