חומרים שימושיים לשיפוצים בבית

חומרים שימושיים לשיפוצים בבית

רכישת חומרי גלם היא אחד השלבשיפוצים בביתים החשובים ביותר בשיפוץ הבית. החומרים קובעים את עמידות השיפוץ, את מהירות הביצוע וגם את עמידות התוצאות. יחד עם זאת, לא כל בעלי הבתים מכירים את ההבדלים בין החומרים השימושיים. הנה הרשימה ממנה כדאי להתחיל:

להמשך קריאה לחץ כאן

א. חומרים פלסטיים – יותר ויותר קבלני ביצוע מעדיפים להשתמש בחומרים פלסטיים לטובת שיפוץ בתים ודירות. ברשימת החומרים הפלסטיים נכללים ניילונים, גומי, פוליסטירן, PVC ועוד. היתרון של חומרים פלסטיים הוא שאין צורך בתחזוקה שלהם וגם מחירם נמוך בהשוואה לחומרי שיפוצים אחרים.

ב. חומרים ממתכת – אי אפשר לשפץ בית מבלי להחזיק מלאי מסוים של חומרים ממתכת. כאן הדגש הוא על פלדה וברזל, אולם כדאי להביא בחשבון את היתרונות של פרופיל אלומיניום ומוצרי אלומיניום אחרים. אלומיניום הוא חומר אמין, קל לשיתוך, עמיד בפני קורוזיה ונוח לעבודה בחלל הפנים או החוץ של הבית המשופץ.

ג. חומרים קרמיים – אלו חומרים עשויים בסיס מסוים בשילוב חמצן. החומרים הקרמיים המוכרים והנפוצים ביותר הם בטון, גבס, מלט, אבן, חרס וזכוכית. חומרים קרמיים בדרך כלל מסופקים על ידי הקבלן שמבצע את השיפוץ, אך כדי לערוך השוואת מחירים על מנת לחסוך בהוצאות.

ד. חומרי בידוד – חומרים אלו שימושיים מאוד בשיפוץ בבתים כי הם משפרים את רמת הבידוד התרמי והאקוסטי. ברשימת חומרי הבידוד נכללים מוצרים עיקריים ומשלימים, כמו יריעות PVC ויריעות ביטומניות, טיח, מוצרים למערכות מיזוג אוויר ואינסטלציה ועוד.

כיצד בוחרים חומרי גלם?

יש כמה טיפים שיכולים לעזור למי שרוצה לרכוש חומרים שימושיים לשיפוצים בבית. ראשית, חשוב לזכור שבתחום הבניין אין קיצורי דרך ולכן מה שזול עולה ביוקר. חומרי בניין איכותיים יבטיחו תוצאות בהתאם ויעזרו לכם לישון בשקט בלילה. הסכימו לשלם עוד קצת על חומרים מן הסוג הזה, מאשר להתפשר על תווי תקן, אמינות וכדומה.

שנית, התייעצו עם איש מקצוע בתחום הבניין על מנת לבחור חומרים. אספו מידע באתרי האינטרנט וקבלו כמה שיותר המלצות. לבסוף, השתמשו בהמלצות כדי להבין מה ההבדלים בין החומרים.

דילוג לתוכן