חיפוי קירות בעיצוב הבית

חיפוי קירות

חיפוי קירות בעיצוב הבית

אחד הטרנדים שמעצבי פנים ואדריכלים הכניסו לשימוש נרחב הוא שימוש בקירות עצמם כחלק מהעיצוב של החלל. הדרך המתקדמת והאסתטית ביותר היא באמצעות חיפויי קרמיקה לקירות. כולם מכירים את חיפויי הקירות מחדרי האמבטיה, מחללים ציבוריים ומחדרי מטבח. השימוש המסורתי היה שימוש פרקטי שנועד להגן על הקירות ולאפשר ניקוי קל ויעיל. עם הזמן והתפתחות החומרים והעיצובים הופיעו בשוק חיפויי קירות אסתטיים ומיוחדים במינם שהשפיעו גם על עיצוב החדרים הללו. מכאן הדרך הייתה קצרה לרעיון לפיו בעצם אין שום סיבה להגביל את חיפויי הקירות היפים והשימושיים לחללים מסוימים, וניתן לשלב אותם בעיצוב של הבית כולו.

חיפוי קירות כחלק מעיצוב הפנים

בין אם אתם מעצבים את הדירה בעצמכם, מחדשים את פניה של דירה קיימת או שוכרים את שירותיו של מעצב פנים מקצועי – אל תחמיצו את האפשרויות החדשות והמלהיבות שחיפויי הקירות מביאים עמם. ראשית, אריחי החרסינה המוכרים לנו מחדרי האמבטיה לבשו פנים חדשות. חיפוי קירות מקרמיקה כיום הוא לא רק חזק ועמיד יותר, אלא גם מעוצב יותר. האמבטיה שלכם יכולה להתהדר בעיצובי רטרו צבעוניים, באריחים מרשימים דמויי בטון, או באריחים מצוירים אוריינטליים. למעשה, ניתן למצוא עיצובים מכל סוג ומין ולהגיע לכל מראה שתחפצו בו.

מעבר לכך, כאמור, יש סיכוי גדול שכאשר תתוודעו למבחר המופלא שיש כיום בחנויות האיכותיות תרצו לשלב חיפויי קירות בחדרים נוספים. מראה ה'בריק' – לבנים קטנות מלבניות בהשראת מבנים ישנים – אופנתי במיוחד בשנים האחרונות. מעבר למראה הזה ניתן למצוא אריחים שמציעים תבליטים ודוגמאות מעניינים ובלתי צפויים. קיר מסוים או פינה מסוימת בחלל יכולים לקבל אופי נפרד ומיוחד באמצעות שילוב של החיפויים המהפנטים הללו. למעשה, מעצבי הפנים עושים כיום שימוש בחיפוי הקיר ממש כפי שבעבר הם עשו שימוש בצבעים מגוונים.

כאשר בוחרים חיפוי קירות אסור להתפשר על האיכות והמגוון. חבל להגיע לספק שמציע דגמים מיושנים ולא מציג בפניכם את העיצובים המלהיבים ביותר. חפשו חברה וותיקה ויציבה שיש לה חלל תצוגה מרשים ומקצועי. כאשר מדובר בעיצוב הכולל חיפוי קירות תרצו להתרשם לא רק מהמראה אלא גם מהמגע והטקסטורה. הקפידו לבחור במוצרים באיכות גבוהה כדי לשמר את המראה המעוצב לאורך זמן. אריחי קרמיקה מגיעים כיום במגוון אדיר וזהו החומר העמיד והאיכותי ביותר שתוכלו לבחור בו. ולבסוף – כאשר אתם בוחרים בחברה שתמכור את אריחי הקרמיקה לחיפוי הקירות שלכם – אין תחליף לייעוץ סבלני ומקצועי ולשירות לקוחות חסר פשרות.

דילוג לתוכן