חלונות מעוצבים לבית מושלם

חלונות מעוצבים לבית מושלם

חלונות אלומיניום מעוצבים יכולים לשנות את אופי חלל הפנים ולהקל עליכם גם בתחזוקה שוטפת של הבית. הנה כל הטיפים שצריך להכיר לגבי בחירת חלונות מן הסוג הזה

 

בעלי בתים בכל רחבי העולם נותנים היום עדיפות לחלונות אלומיניום על פני חומרי גלם אחרים. הסיבה העיקרית לכך היא שאלומיניום הוא חומר גלם עמיד, גמיש ונוח לעיבוד. ניתן לעצב את החלונות כמעט בכל סגנון אפשרי ולהתאים אותו לאופי החלל. פרופיל אלומיניום מעניק נוכחות לחלון והופך אותו לחלק בלתי נפרד מהמטבח, הסלון או חדרי השינה. מעבר לכך, חלונות ברמה גבוהה יבטיחו בית מושלם ויקלו על ניקיון ותחזוקה.

מעצבי פנים ממליצים על חלונות אלומיניום ומעמידים בפני הלקוחות שורה ארוכה של אפשרויות דקורטיביות. בנוסף, יש כללי מפתח שיכולים לעזור בהתאמה של החלונות לבית ולחלל:

א. החליטו על פתרונות הצללה – אל תסתפקו בחלונות מעוצבים ונסו להוסיף פתרונות הצללה כמו וילונות או תריסים חשמליים. כך תוכלו לשפר את רמת הבידוד התרמי והאקוסטי בתוך החלל ולמנוע זליגת טמפרטורה. בכל הנוגע לתחזוקה, זכרו שפתרונות הצללה גם יעכבו תהליכי שחיקה ובלאי ולכן יחסכו עבורכם הוצאות.

ב. שלבו בין עיצוב ופונקציונאליות – נצלו את היתרונות של חלונות אלומיניום על מנת לשלב בין עיצוב ופונקציונאליות. תוכלו לעשות זאת בקלות יחסית אם תבדקו את המפרט הטכני של החלונות, את תווי התקן של פרופילי האלומיניום ואת ההתאמה למידות המפתח. בנוסף, זכרו שתחזוקה של חלונות במטבח או בסלון שונה מתחזוקה דומה של חלונות בחדרי השינה, השירותים או המקלחת. התחשבו באופי החלל לפני בחירת חלונות והפיקו מהם את מלוא הפוטנציאל.

ג. הקפידו על התקנה מקצועית – חלונות אלומיניום דורשים התקנה מקצועית של גורמים מנוסים. אם אין לכם את הניסיון הדרוש על מנת לבחור אנשי  מקצוע, תוכלו להיעזר בהמלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים. הקפידו על התקנה מקצועית שתמנע בלאי מהחלון ותאפשר לכם תחזוקה נוחה המבוססת על ניקיון וארגון.

חלונות אלומיניום למניעת שיתוך וקורוזיה

אחת הבעיות העיקריות בתחזוקה שוטפת של הבית הייתה בעבר התמודדות עם תהליכי הקורוזיה והשיתוך בחלונות. היות ומדובר על אלמנט מבני שחשוף גם לחלל הפנים וגם לחלל החוץ, נוצר עיבוי שגורם לחות גבוהה ומעודד קורוזיה. גם בהקשר הזה הפתרון הטוב ביותר לטווח הקצר והארוך הוא עיצוב חלונות המבוססים על אלומיניום. זהו חומר חסר תכונות מגנטיות, הוא מוליך בצורה טובה חשמל וחום אך הוא גם עמיד לחלוטין בפני קורוזיה.

לסיכום, אלומיניום הוא כיום חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. אפשר להשתמש בפרופילי אלומיניום על מנת לעצב חלונות ולשלב אותם עם אלמנטים דקורטיביים אחרים. אלומיניום קל מאוד לתחזוקה ומנקים אותו בעזרת סמרטוט לח בלבד. הוא עמיד בפני שיתוך ומבטיח מראה אקסקלוסיבי לאורך זמן.

דילוג לתוכן