טיפים לבחירת מנעולן מוצלח – כחלק משיפוץ הבית

טיפים לבחירת מנעולן מוצלח – כחלק משיפוץ הבית

כאשר הינכם עומדים בפני שיפוץ ביתכם, חשוב מאד להקפיד על מיטב אנשי המקצוע שיעבדו איתכם יחד על מנת להגשים את מטרתכם ואת השיפוץ הטוב ביותר, כפי שדמיינתם בעיני רוחכם. יש לעמוד על מספר פרמטרים – דינמיקה, אסמכה, מחירים אטרקטיביים והמלצות.

הדינמיקה שלכם עם אנשי המקצוע

אמנם, לא נראה כי לדינמיקה ביננו לבין אנשי המקצוע ישנה חשיבות כלשהי כאשר ניצבים אנו בפני שיפוץ הבית, אך זוהי תפישה מוטעית. ישנה חשיבות רבה לדינמיקה, לשפה המשותפת שלכם עם אותם אנשי מקצוע וזאת לאור העובדה שהינכם עומדים לבלות זמן רב עם אותם אנשי מקצוע והינכם מפקידים בידיהם את הנכס היקר ביותר שיש לכם, ביתכם ופותחים את דלתות ביתכם בפניהם. בשל העובדה הזו, חשוב מאד לבחון את הדינמיקה וההתנהלות שלכם מול אנשי המקצוע שתבחרו (מהצבעי ועד המנעולן). אם הינכם מרגישים כי אין דינמיקה טובה, כי אין הבנה הדדית ואוזן קשבת, שקלו להחליף את אותו איש מקצוע לכזה שתוכלו לדבר איתו בגובה העיניים ולאפשר לו להגשים את חזונכם.

אסמכה

אנו נוכחים לראות לא פעם מצבים בהם אנשי מקצוע, בייחוד בתחום הבנייה והדירות, משקרים ומרמים אנשים תמימים ולוקחים את כספם, וכמובן מותירים אותה עם בית שאינו משופץ, או משופץ חלקית ונעלמים אל תוך העלטה. אחת הדרכים המרכזיות למנוע מצבים שכאלה היא לבקש לראות את האסמכה שעבר איש המקצוע, האם מדובר באדם בעל תעודות (נניח מדיניות או מרשויות כאלה ואחרות) או שמא מדובר באיש מקצוע פרילנסר שאינו קשור לאף חברה ואינו בהכרח בעל הניסיון המקצועי שאנו מצפים שיהיה מאיש מקצוע המתעסק בשיפוץ בתים.

<< להזמנת מנעולן בפתח תקווה היכנסו>>

מחירים אטרקטיביים- הסוד הוא בסקר השוק

אחד האלמנטים שהכי חשובים לנו בתור צרכנים הוא נושא המחיר. כל אחד יעדיף לשלם פחות כשהדבר מתאפשר עבור אותו השירות, בייחוד כשאנו מדברים על מצב של שיפוץ הבית, במסגרתו מושקעים משאבים רבים והעלויות הן גבוהות באופן מיוחד. במצב כזה, וכמעט בכל מצב בו אנו שוכרים את שירותיו של איש מקצוע כלשהו, נמליץ לערוך סקר שוק מקיף טרם שכירת שירותיו של איש המקצוע. ערכו סקר שוק- בדקו את המחירים המוצעים לכם על השירות הספציפי שאתם מבקשים בקרב כל אנשי המקצוע הרלוונטיים לכם ורק אז קבלו את החלטתכם בנושא.

המלצות

אין טוב יותר מקבלת המלצה על איש מקצוע מלקוח מרוצה. הדבר מעיד על סיפוק אמיתי מרמת העבודה של אותו איש מקצוע, לאחר מעשה, על התנהלותו וזו הדרך הכנה ביותר לקבל ביקורת על אותו איש מקצוע, שכן מעדויות עצמיות קשה להבין משהו או להסתמך. נסו לראות באינטרנט, או לקבל המלצות ממכרים או בני משפחה על אנשי מקצוע עם התחלתכם בתהליך השיפוץ וכך תבטיחו שירות טוב.

דילוג לתוכן