טיפים לתחזוקת הבית לקראת החורף

טיפים לתחזוקת הבית לקראת החורף

אם יש לכם בית יפה ומטופח, אנו בטוחים שאתם רוצים לשמור עליו כך גם לשנים הבאות. ישראלים רבים נופלים בנקודה הזו ולא מבינים מהי תחוקה נכונה לבית, בעיקר לא לקראת החורף. החורף רווי בסכנות ואם לא נדע כיצד להכין את הבית בצורה נכונה אנו עלולים לשלם על כך באיכות חיים ירודה וכמובן עלויות גבוהות בהמשך.

מה כל כך בעיה בחורף?

החורף מביא עמו הרבה גשמים ורוחות וזה בדיוק מה שמסוכן בו. גם לבתים שאינם נהנים בכל ימות השנה מרעפים הרוחות יכולות למסוכנות כאשר דוד שמש שאינו מעוגן נכון יכול ליפול ולהיחבל, שלא לדבר על הגשם שיכול לגרום לאינספור נזילות בגג שלא תדעו מה לעשות איתן. יש כמה דברים חשובים מאוד שחשוב לזכור לגבי החורף וכך תוכלו לעבור אותו בשלום.

טיפים לתחזוקת הבית לקראת החורף

  • לא תרצו שהגג שלכם יהיה המקום הכי לא בטוח בתקופת החורף וזה לא יקרה מעצמו. כדי לוודא שהגג מוכן לקראת החורף עליכם לבדוק אותו היטב. כדאי מאוד שתבדקו היטב את איטום הגג שלכם על ידי איש מקצוע אך לפני כן תוכלו לבצע בדיקה די פשוטה בבית. תעלו לגג ותשפכו מים רבים בנקודה מסוימת. אחרי שווידאתם שהמים עומדים ואינם זזים, תחזרו לשם אחרי 6 שעות וכדאי לא בשעות החמות כדי שהמים לא יתאדו. אם יש נזילה אתם תראו אותה בתקרה ותבינו שצריך איטום.
  • עוד נקודה חשובה היא איתור נזילות. אי אפשר לוותר על הבדיקה הזו שמהווה את אחת הבדיקות החשובות ביותר בתחזוקת הבית. הנזילות יכולות להתגבר בחורף בעקבות הניקוז הרב שהמרזבים שלכם יצטרכו לבצע, וזו הסיבה שכדאי לבדוק אותם טרם תחילת העונה הגשומה. המרזבים יכולים לגרום לא מעט בעיות אם יהיו נזילות שיגיעו לאותה נקודה באופן ממושך, וכמובן נזילות בכל שאר חלקי הבית.

לבדוק את המוצר החשוב מכולם

אם כבר הזכרנו איתור נזילות, אי אפשר שלא לבדוק את הנזילות ואת התקינות הכללית במוצר הכי חשוב שיש בתקופת החורף: הדוד החשמלי. הדוד החשמלי הוא זה שנותן לנו לישון בכיף כשאנו חמימים ונעימים וכדאי מאוד שתבדקו את החיבורים שלו למערכת המים וגם את החיווט כדי לוודא שהוא פועל כשורה.

דילוג לתוכן