טכנולוגיית קירור שתחסוך לכם

טכנולוגיית קירור שתחסוך לכם

מיזוג אוויר לא חייב לעלות הרבה כסף

ה-ויכוחים בכל בית בישראל על הדלקת מזגן יכולים להיפסק. אמנם אנחנו מעוניינים במיזוג אוויר כל היום בעיקר בחודשים יולי ואוגוסט שידועים כחודשים החמים ביותר אך הפעלת מזגן כל היום תיצור לנו חשבון חשמל מנופח ביותר. אם נראה לכם שמערכת המיזוג הביתית שלכם מבזבזת לכם כסף, בעסקים גדולים ובמוסדות עצומים הבעיה הזו יכולה להיות הרבה יותר משמעותית. למערכת VRF יש תכניות אחרות לגבי ההוצאה החודשית שלכם על מיזוג ואתם יכולים להתחיל לחסוך ישר מרגע ההתקנה.

טכנולוגיית קירור שחוסכת כסף

• מערכת VRF היא מערכת חסכונית ביותר ולא סתם יש סיבה מדוע היא נעשית נפצה יותר ויותר. מערכת זו מאפשרת התקנה גמישה מאוד וחוסכת בנעה של מערכת מיזוג האוויר. בעוד מערכות מיזוג אוויר רגילות צריכות להיות מחוברות למערכות הנעה רבות שהכוח שלהן מנוצל בצורה אינטנסיבית ומאוד לא יעילה, מערכת VRF מאפשר חיבור של מספר מאיידים ליחידת הנעה חיצונית וכך אפשר לקרר אזור אחד גדול או חלק מהאזורים בלבד ביתר קלות.
• מערכת VRF היא מערכת איכותית מאוד שפועלת לפי ההספק הרצוי למדחס. כשיש בחירה של טמפרטורה מסוימת המערכת מספקת תפוקה מדויקת בהתאם לדרישה שלנו, באופן רציף למדחס. כך למעשה פעולת המדחס הרבה יותר חסכונית בחיסכון שיכול להגיע לחמישים אחוזים מהצריכה הרגילה. בצורה כזו החיסכון שלכם יורגש כבר בהפעלה הראשונה ויהיה קריטי ככל שיחלוף הזמן.
• במקומות בהם נדרש מיזוג אוויר גדול מאוד כמו למשל בנמלי תעופה, קניונים או בניינים משרדים גדולים, יש שימוש במערכת VRF. שימושים אלו חוסכים עלויות רבות שיכולות להסתכם בעשרות אלפי שקלים ובחלק מהמקרים מאות אלפי שקלים בשנה. גם במתאר הביתי ניתן לחסוך בעיקר במדינה חמה כמו ישראל.

מערכת VRF

התקנה יקרה אך משתלמת לטווח הארוך

אנשים רבים חושבים לטווח הקצר ולא לטווח הארוך וכך למעשה מפסידים כסף. אמנם מערכת VRF היא מערכת יחסית יקרה וההתקנה שלה יכולה להיות לא פשוטה אך לאחר מכן החיסכון שלכם בכל שנה יכסה על ההוצאות. ברור לכולם שזה השיקול הנכון אך עדיין אנשים רבים נמנעים מהתקנת המערכת למרות שהיא הולכת וצוברת תאוצה בכניסה לתודעת הציבור והבנת היתרונות שלה ברורים יותר.

דילוג לתוכן