כיצד ללמוד לישון בשניים על מזרון אחד

שינה בזוג

כיצד ללמוד לישון בשניים על מזרון אחד

אין ספק ששינה עם בן או בת הזוג שלכם, זו באמת חוויה נהדרת. הרבה יותר כיף לישון ולהירדם כשעוד מישהו שאתה אוהב לצדך – מאשר לבלות עוד לילה לבדך. עבור רווקים ורווקות לא מעטים, השינה המשותפת היא באמת חוויה נהדרת, במיוחד אם הם סיימו תקופת רווקות ארוכה יחסית. עם זאת, חשוב מאד לזכור שלא פעם עולה השאלה מה קורה להרגלי השינה שלנו, כשאנחנו מתחילים לישון בזוג. במילים אחרות – הפכתם לזוג אחרי תקופת רווקות ארוכה? כך תקלו על עצמכם את המעבר משינה באלכסון לשינה בשניים:

 

התהליך שכדאי לבצע

  • להתחשב אחד בשני – קודם כל, זוגיות זו שותפות, ולכן כשמתחילים לישון ביחד, חשוב מאד שכל אחד מהצדדים יתחשב בשני. זה לא הזמן כבר בתחילת הקשר להגיד לבן או בת הזוג "אתה גונב לי את השמיכה", "את עולה עלי עם הרגל" וכיו"ב – אלו ויכוחים שבכלל אין בהם שום טעם. גם אם בן הזוג קצת יותר שתלטן בזמן השינה, אל תשכח ושהוא לא עושה זאת ממילא בכוונה, וקשה לשנות הרגלים כאלו. לכן, סבלנות וסובלנות הם ביטויי מפתח בתהליך המעבר לשינה משותפת.
  • להסכים שהכל הדדי – מותר ולגיטימי להעיר את בן הזוג אם הוא מתחיל לעבור לשטח שלכם ולעבור למצב שינה אלכסוני – אבל צריך להסכים שזה יהיה הדדי. כלומר – שגם אתכם אפשר להעיר במקרים הפוכים. כל עוד יש הסכמה – המעבר יהיה פשוט יותר.

 

להשתמש גם במיטה מתאימה

אל תשכחו שבמקרים רבים, רווקים ישנים על מיטה וחצי או על מיטה זוגית קטנה יחסית. אם אתם עוברים לישון ביחד ובוודאי לגור ביחד – כדאי לזכור שמיטה זוגית גדולה יותר, גם תאפשר לכל אחד מכם יותר מרחב, ותקל על המעבר.

 

בהצלחה,

 

עמי מנדלבוים מזרונים
Because attendance in the advanced space academy is low this week, tilson's responsible for monitoring the space shuttle to ensure it stays on time and for overseeing scientists in the space resume-chief.com/ resume writer station.

דילוג לתוכן