כיצד נתאים את המזרון לעיצוב חדר השינה?

מזרונים זוגיים

כיצד נתאים את המזרון לעיצוב חדר השינה?

המיטה בחדר השינה שלנו, היא אולי המקום החשוב ביותר בבית שלנו. זה בעצם המקום שלנו לנוח בסוף של יום עבודה ולימודים – בין אם אנחנו נחים לבדנו, או ביחד עם בני הזוג שלנו. שימו לב כי בחירת מזרונים זוגיים אם כן, חייבת להיות עם מתן תשומת הלב הראויה. לא מדובר על מזרון רגיל וסתמי – אלא המזרון שאמור להיות ממש המשרת של הגוף שלכם, ועליכם לבחור אותו היטב. יש כמה נקודות חשובות כמובן לתהליך הבחירה, אשר יקלו עליכם להשוות בין כלל המזרונים.

כך תבחרו מזרונים בצורה המתאימה והחכמה

  • שכבו עליהם – נשמע אולי קצת מובן מאליו, אבל מדהים כמה אנשים פשוט לא מיישמים את זה. תמיד כשאתם בוחרים מזרונים זוגיים, נסו לשכב עליהם. אל תשכבו עליהם דקה – שכבו עליהם לפחות חמש דקות ברצף, על הגב, על הבטן ועל הצד, ובדקו האם הם נוחים לכם. אפשר ורצוי להגיע אפילו כשקצת עייפים כדי לראות האם הם באמת נעימים. שימו לב כמובן, שאם אתם בוחרים מזרון שישמש אתכם כזוג – חשבו ששניכם תתנסו בו ותראו שהוא נוח לכם, ולא שאחד מבני הזוג יבחר לבדו.
  • שימו לב לרגישות – בבחירת מזרונים זוגיים, כדאי לשים לב האם הוא כולל חומרים שאתם אלרגיים אליהם. אנשים שלמשל רגישים מאד לאבק ואלרגיים אליו, עלולים למצוא שדגמים רבים של מזרנים עלולים להיות בעיתיים עבורם. במקרים כאלו חובה מלכתחילה לבחור אך ורק במזרן זוגי שעשוי מחומרים אנטי אלרגניים שאיננו צובר אבק.
  • עם בידוד או בלי בידוד? – אם אתם בוחרים מזרן לזוג, שימו לב שיש מזרנים שבהם לא מרגשיים תנועה של אחד מבני הזוג אם הוא זז – ויש מזרנים שבהם כן מרגישים תנועה כזו. אם אחד מבני הזוג נוטה לזוז הרבה ולקום באמצע הלילה – כדאי לבחור מזרונים זוגיים שמבודדים כל חלק, כדי שהדבר לא יפריע לבן הזוג השני.

מזרונים זוגיים

לא למהר בזמן הבחירה שלכם

אולי הטיפ החשוב ביותר, הוא לא למהר יותר מידי בבחירת המזרן. גם אם ביום אחד לא מצאתם, אל תנסו להתפשר על מזרן פחות טוב – הקדישו את הזמן ואל תשכחו גם אם זה ייקח ימים – המזרן הזוגי אמור ללוות אתכם במשך שנים.

דילוג לתוכן