מחסנים להשכרה בזמן שיפוץ

מחסנים להשכרה בזמן שיפוץ

שיפוץ הוא תהליך ארוך שמחייב היערכות של בעלי הבית או הדירה. הדגש העיקרי צריך להיות על פינוי של הרהיטים, כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים ועוגמת נפש. הנה כמה פתרונות רלוונטיים:

א. שירותי אחסנה – אם החלטתם להשתמש בשירות של מחסנים להשכרה או לאחסן את הציוד רק בזמן מעבר דירה, תוכלו לקבל המלצות על חברות רלוונטיות. המלצה היא דרך מצוינת להשוות בין שירותי אחסנה ולחסוך כסף בטווח הקצר והארוך.

ב. ריכוז הרהיטים בחדר אחד – אם מבצעים שיפוץ רק בחלק מהחדרים של הבית או הדירה, אפשר להעביר את הרהיטים לשאר החדרים. כך מרכזים את הרהיטים וחוסכים את עלויות האחסנה. ריכוז של הרהיטים בחדר אחד גם יאפשר נעילה ואבטחה.

ג. העברת רהיטים לתרומה – מומלץ לנצל את ההזדמנות ולהעביר חלק מהרהיטים שיש בבית לתרומה מיד אחרי שמתחילים בשיפוץ. כך חוסכים במקום ועושים מצווה חשובה. העברת הרהיטים יכולה להתבצע באופן עצמאי או בהזמנת שירותי הובלות.

טיפים לאריזה נכונה של ריהוט

שאלה לא פחות חשובה היא איך אורזים את הריהוט בצורה נכונה. הטיפ הראשון הוא להשתמש בחומרי אריזה מתאימים. יש לעטוף רהיטי עץ בניילון פצפצים או ניילון נצמד, להדביק את הקצוות ולסמן באופן בולט חלקים שבירים. טיפ שני הוא לפרק כמה שיותר רהיטים וארונות. כך מונעים בלאי ושחיקה של הציוד ומכינים אותו לאריזה ממושכת. שירותי פירוק והרכבת רהיטים ניתנים על ידי חברות הובלה ברחבי הארץ.

מומלץ להקדיש לפחות כמה ימים לאריזה נכונה של הריהוט לפני השיפוץ, האחסנה או המעבר. כדאי להתחיל באריזת רהיטים שלא נמצאים בשימוש יום יומי ולהמשיך עם רהיטים חיוניים יותר. אפשר לבקש עזרה מחברים ובני משפחה, או לקחת חופש מהעבודה. חשוב להקפיד גם על כללי הבטיחות ולהרחיק תינוקות וילדים מהאיזור שבו מרכזים רהיטים ארוזים.

לסיכום, הכנה מוקדמת היא חלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ של הבית או הדירה. במסגרת ההכנה אורזים את הרהיטים ומחליטים האם להעביר אותם למחסן, לרכז אותם בחדר אחד סגור בתוך הבית או לתרום אותם.

דילוג לתוכן