עיצוב החצר בשילוב עם בריכת שחייה

בריכה

עיצוב החצר בשילוב עם בריכת שחייה

יש לא מעט סיבות שבגינן אתם רוצים ליהנות מחצר מעוצבת ברמה גבוהה: היא נותנת לכם איכות חיים גבוהה יותר, היא מאפשרת לכם לארח ברמה גבוהה, היא מעלה את ערך הנכס כולו, וזה פשוט מהנה יותר לשהות בחצר מעוצבת. אחת הדרכים כמובן לתרום לעיצוב של החצר שלכם, היא להתחיל בפרויקט של בניית בריכות שחייה. בריכת שחיה היא כמובן שדרוג בכל מקרה לבית שלכם, ומדובר על תוספת מהנה ומדהימה מאד. אולם, חשוב מאד לזכור כי בניית בריכות שחייה, מאפשרת לכם גם לשדרג באופן מהותי את העיצוב של החצר שלכם באופן משמעותי. בואו ונבחן כמה נקודות ההשקה בין החצר שלכם, לבית הבריכה הביתית.

 

עיצוב מדהים ויוצא דופן לחצר עם בריכה

  • תאורה בבריכה – אין ספק שהשילוב בין הבריכה שלכם לבין החצר, יהיה בולט מאד בשעות הערב, אם תקפידו על שימוש בגופי תאורה מתאימים. אם למשל תשקיעו ברכישה של גופי תאורת לדים, האפקט שלהם יכול להיות מדהים. בריכה שמוארת בצורה מיוחדת בשעות הלילה, נדמית כמעין מגש זכוכית שקופה ויוצאת דופן. הדבר הופך בן רגע גם חצר רגילה לחלוטין, לחצר יוקרתית במיוחד. מאחר שלא פעם אתם מארחים בשעות הערב כמובן – האפקט פה הוא עצום.

 

  • להשקיע בכסאות ופתרונות ישיבה – אחרי שמשלימים פרויקט של בניית בריכות שחייה, כדאי להשקיע גם בכסאות מתאימים ובפינות ישיבה מסביבה לבריכה. זה לא רק משיקול של נוחיות והנאה – אלא גם כי התרומה לעיצוב החצר היא עצומה! אם למשל רוכשים כסאות נמוכים מעץ ומציבים אותם מסביב לבריכה, מתקבל מראה של אתר נופש של ממש. רצוי מאד גם לשלב באזור כורסאות נמוכות לישיבה ולשכיבה, ואפשר אפילו להתקין ערסל, להתקין כסא נדנדה זוגי, וכיו"ב. השילוב של כל הפתרונות הללו, יוצר עיצוב יוצא דופן לחצר, שמשרה אווירה מרגיעה ויוקרתית בו זמנית.

 

  • הצמחייה מסביב לבריכה – בעבודות של בניית בריכות שחייה, משלבים לעתים קרובות גם צמחיה מסביב לבריכה. הצמחייה חשובה מאד, משום שהיא תורמת לעיצוב של הבריכה עצמה, וכמובן גם של החצר עצמה. הצמחייה היא אולי הלב של כל חצר באשר היא, ואם משלבים אותה היטב עם הבריכה, מקנים לה מראה טבעי מאד ולא תעשייתי. הדבר במיוחד חשוב כשבוחרים להתקין בריכות מתועשות או מפיברגלס, שאלו חומרים זולים יותר. השילוב של הצמחייה איתם, יוצרת יותר מראה של אגם או מעיין טבעי, וכמובן שכל החצר כולה עם הבריכה, נראית מושכת הרבה יותר.

 

שילובים יוצאי דופן ביופיים

השילוב אם כן שמתקבל בין הבריכה הפרטית בחצר שלכם לבין החצר שלכם, הוא שילוב שיכול להיות מיוחד מאד. מדובר על יחסים דו צדדיים – העיצוב של החצר תורם לבריכה, ועיצוב הבריכה תורם מאד לחצר. אתם כמובן יכולים להשקיע ולטפח את החצר והבריכה, כדי לשמור עליהן יפות ואיכותיות.

המאמר נכתב באדיבות בריכות סנטר – המומחים בבניית בריכות שחייה

דילוג לתוכן