עיצוב מטבחים כפריים

עיצוב מטבחים כפריים

עיצוב מטבחים כפריים

בין שהבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי, ובין שקו העיצוב שבחרתם הוא קו מודרני וחדשני, חדר המטבח הוא חדר שבו אנו בדרך כלל מחפשים אווירה אינטימית וחמימה, אווירה מזמינה שמקיפה אותנו כשאנו עובדים במטבח או אוכלים בו יחד כל בני המשפחה, ואין כמו קו העיצוב הכפרי כדי ליצור את האווירה המשפחתית והביתית המושלמת. מטבח כפרי הוא מטבח שבו אלמנט העץ מקבל ביטוי בולט ומודגש, אם כי מכלול העיצוב יכול לכלול גם אלמנטים נוספים כמו כלי נחושת, חיפויי קיר וכדומה המיועדים להעניק לחדר המטבח את האופי הכפרי הקלאסי.

ההיבט העיצובי וההיבט הפונקציונלי

התהליך של עיצוב מטבחים כפריים הוא תהליך הכולל שני היבטים מרכזים: ההיבט העיצובי וההיבט הפונקציונלי. ההיבט העיצובי עוסק בכל הנושא של מכלול הגוונים ושילובי הצבעים בעיצוב הכולל, תצורות של דלתות, פרופורציות, ארונות ואלמנטים מרכזיים כמו משטח עבודה משיש, כיור, ברז וכדומה, וכן אלמנטים משלימים נוספים כמו אי למטבח. במטבח הכפרי, אלמנטים אלה יהיו עשויים בדרך כלל מעץ מלא, ובדרך כלל גם יכללו גוונים שונים של חום, הגוון האולטימטיבי להדגשת אלמנט העץ והחיבור עם הכפר והטבע.

תכנון המטבח בהתאם לשימושים והצרכים הפונקציונליים

בהיבט הפונקציונלי יש לקחת בחשבון את כל הנושא של מאפייני השימוש במטבח, אלמנטים שיש לכלול בו כמו עמדת כיריים, עמדות תנורים, חלוקת ארונות המטבח, המבנה הפנימי של חללי הארונות, מידות וכדומה. ההיבט הפונקציונלי הוא המקום בו תוכלו לשלב את האלמנט המודרני והחדשני ביותר גם בתהליך של עיצוב מטבחים כפריים קלאסיים. מקום זה מאפשר לכם לשלב מנגנונים חכמים של אחסון, פתיחה וסגירת דלתות ומגירות, מכשירי חשמל ועזרים אלקטרוניים שונים וכדומה.

עיצוב מטבחים כפריים

שילוב של טעם אישי עם עקרונות מקצועיים

התהליך של עיצוב מטבחים כפריים, כמו תהליכי עיצוב אחרים, הוא תהליך שצריך להביא בחשבון את ההעדפות והטעם האישי של הלקוח מצד אחד, ואת עקרונות וכללי העיצוב המקצועיים מצד שני. אפשרויות העיצוב בעולם המטבחים, ובכלל זה גם בסגנון העיצוב הכפרי, הן רבות ומגוונות, ולפני שמקבלים החלטה ומגבשים את תכנית העיצוב הסופית, חשוב להיחשף לכמה שיותר אפשרויות, עיצובים, טכנולוגיות, מנגנונים, הצעות עיצוב וכדומה, ואת זה תוכלו לעשות באופן עצמאי באמצעות סקירת קטלוגים וגלריות תמונות, אך המסלול הנכון ביותר ללכת בו הוא להיעזר באיש מקצוע.

סיוע וליווי של איש מקצוע

אנשי מקצוע המתמחים בתחום של עיצוב מטבחים, יכולים לא רק לספק לכם את המידע הנדרש, אלא גם להכווין אתכם, להבטיח שאתם הולכים בכיוונים נכונים מבחינת עיצוב מקצועי, ולוודא שאתם לא עושים טעויות עיצוב שיכולות ללוות אתכם לאורך שנים רבות קדימה. בתחילה, כדאי שתורידו את אל הכתב את כל ההעדפות שלכם, הקווים המנחים והקווים העיצוב לגבי מטבח החלומות שלכם, ובסיוע איש מקצוע, תוכלו לתרגם אותם לכדי תכנית עיצוב שלמה ומקצועית.

 

דילוג לתוכן