עיצוב פנים חדרי ילדים

עיצוב פנים חדרי ילדים

הטיפים החשובים עבור עיצוב פנים חדרי ילדים

כשאתם רוצים לעצב את החדר של הילדים שלכם, יש לזכור שמדובר על החדר הרגיש ביותר בבית. בתכנון של עיצוב פנים חדרי ילדים, יש כמה אלמנטים שקודם כל צריכים לעמוד לנגד עיניכם עוד בהתחלה. האלמנט הראשון הוא בטיחות – חשוב מאד שכל פריט וכל אלמנט עיצובי שתכניסו, יעמוד בכללי הבטיחות שנדרשים לחדר ילדים. העניין השני שיש לקחת בחשבון הוא האיכות – חשוב שהרהיטים אצל הילדים יהיו איכותיים מאד, עם צבעים שאינם נדיפים, ועם מגע נעים ושיוכלו לשרת אתכם ואת הילדים לאורך זמן מסיבות ברורות.
אז מהם הטיפים הנוספים שיוכלו לסייע לכם בעיצוב?

הנה כמה טיפים לעיצוב איכותי

  • בחירת הספרייה – כשמדובר על עיצוב פנים חדרי ילדים, יש להתייחס לספרייה שתשמש את הילדים שלכם. לילדים עד גן חובה אפשר לבחור בספריה קטנה יחסית, עם מקום לספרים, כמה צעצועים, ואולי גם משטח עבודה לציור. כשהילד עולה לכיתה א' זה לרוב הזמן לקנות ספריה חדשה, שכבר תהיה פינת עבודה של ממש, תאפשר ישיבה נכונה וממושכת, וכיו"ב.
  • המיקום של המיטה – לרוב, ההמלצה עבור עיצוב פנים חדרי ילדים הוא למקם את המיטה, בפינה האלכסונית לדלת. זה גם מאפשר עיצוב נוח יותר וגם יוצר תחושה של ריווח. כמו כן, יש לציין שכשהילדים ישנים למשל צמוד לדלת או ישירות מולה, זה נותן להם תחושה כאילו הפרטיות שלהם נפגעת, בעוד ששינה בפינה האלכסונית הוכחה כמרגיעה יותר.
  • בחירת הצבע לקיר – רצוי מאד לבחור בצעים בהירים יחסית, ולהימנע מצבעים כהים וקודרים. לילדים גדולים יותר אפשר לשקול שימוש בטפטים למשל או תמונות ומדבקות אשר יעטרו את הקירות וישדרגו מאד את המראה של החדר, לפי הטעם האישי של הילדים.

ההשקעה משתלמת בסוף

יש שטוענים כי עיצוב פנים חדרי ילדים הוא עניין שממילא חולף כשהילד גדל – אבל זכרו כי עיצוב מתאים מאפשר לילד לגדול וליהנות מהחדר שלו – וזו מתכונת לגידול מוצלח של ילדים.

דילוג לתוכן