פתרונות הצללה למרפסת

מסגרייה

פתרונות הצללה למרפסת

פתרונות הצללה למרפסת

הצללה של מרפסת היא פתרון מושלם למזג האוויר הישראלי. במקום לסבול מטמפרטורות גבוהות או לשאת בהוצאות על קירור באמצעות מכשירי חשמל, ניתן לבחור מבין מגוון פתרונות הצללה למרפסת:

 

א. סוככים – סוככים חשמליים, ידניים או אוטומטיים יכולים לשמש בתור קירוי למרפסת בכל גודל. הסוככים משדרגים את המרפסת והופכים אותה לחלל נעים עבור בילוי משותף של חברים ובני משפחה. את הסוככים ניתן לעצב במידות שונות לפי דרישת הלקוח. הסוככים מגיעים בגדלים רבים ובחלק מהדגמים יש גם אופציה לקיפול נוח ומהיר.

ב. סוככי זרועות – אלו סוככים עשויים בד חזק וחסין מפני קרינת UV. סוככי זרועות עמידים בפני מזג אוויר לכל אורך השנה. הם מתאימים למרפסת של בית פרטי ואפשר לשלב אותם בחנויות, בתי קפה, עסקים ומפעלים. סוככי זרועות כוללים אופציה לקיפול אל תוך ההתקן ולכן אינם תופסים מקום. בדגמים המובילים של פתרונות הצללה למרפסת כמו סוככי זרועות אפשר לבחור מנועים חשמליים או ידניים.

ג. מרקיזות – זהו פתרון הצללה למי שרוצה לשמור על האופי המקורי של המרפסת, מבלי להישאר חשוף לפגעי מזג האוויר. מרקיזה היא סוכך נפוץ שנראה כמו חצאית. המרקיזות הן פתרון מצוין המעניק צל ישיר על האיזור המכוסה. היתרונות של מרקיזות הם עיצוב אלגנטי, מראה ייחודי ושמירה על צל מכיוונים שונים.

מסגרייה

איך בוחרים פתרונות הצללה למרפסת?

כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבוחרים פתרונות הצללה למרפסת. ישנן מסגריות רבות המייצרות סוככים. אך צריך לדעת לבחור את המסגרייה המקצועית והנכונה ביותר עבוכם. ראשית, חשוב לאסוף מידות ולהגדיר צרכים ומטרות. פתרון הצללה אמור להיות חלק בלתי נפרד מהמרפסת ולשמש את הלקוח לכל אורך השנה.

חלק מהפתרונות דורשים התקנה מיוחדת ואינם מתאימים למרפסות מסוימות. יש לברר לגבי הגבלות מן הסוג הזה מראש ולא לוותר על השוואה בין מוצרים. שנית, רצוי לתת עדיפות לפתרון איכותי המותאם למזג האוויר המקומי.

דילוג לתוכן