צביעה בתנור לארונות מטבח

צביעה בתנור

צביעה בתנור לארונות מטבח

צביעה בתנור היא שיטה המתאימה למגוון רחב של משטחים וסוגי חומרים. בין היתר ניתן לנצל את היתרונות שלה גם בארונות מטבח:

א. חידוש ארונות ישנים – היום כבר לא חייבים לשאת בהוצאות של עשרות אלפי שקלים על החלפה וחידוש של מטבחים. אפשר לבצע צביעה ייעודית ובטוחה בתוך תנור, לחדש ארונות ישנים ולשנות לחלוטין את אופי החלל. המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר, בבית אך לארונות יש גם תפקיד פונקציונאלי. הם אמורים לאפשר חיסכון במקום ולאחר צביעה שלהם ניתן להשתמש בהם כפריט דקורטיבי.

ב. צביעה אחידה למשטחים בכל הגדלים – צביעה בתנור כמעט ולא מוגבלת מבחינת הגודל הממוצע של ארונות מטבח. המשמעות היא שניתן להשתמש בצביעה הזו ארונות ארונות קטנים, בינוניים או גדולים. הצביעה מוכיחה את עצמה בטווח קצר וארוך בעיקר בגלל שהיא אחידה. בעזרת הצביעה ניתן למלא את הנקבוביות שנוצרות בארון לאחר שחיקה, להשיב לו את המראה המבריק ולשדרג את ערך המטבח.

ג. חוסן ועמידות – ארונות מטבח חשופים לכמות גדולה של לכלוך, אדים, שמנים ולחות. אחת הדרכים היחידות להגן על הארונות היא להשתמש בשיטה של צביעה בתנור. הצביעה לא משמשת רק לחידוש רהיטי וינטאג', אלא גם במצב של ארונות מטבח מתקלפים או רהיטים עם שריטות. בעזרת הטכניקה המיוחדת של הצביעה ניתן להבטיח חוזק ועמידות עם צבע בוהק.

צביעה בתנור

טיפים לבחירת מכון צביעה

הקושי העיקרי מבחינת לקוחות פרטיים ובעלי מטבחים הוא לבחון מכון צביעה בתנור. בניגוד לשאר עבודות הצביעה המתבצעות על גבי רהיטים, מכון שמציע שירות ייחודי בתנור נדרש להחזיק בציוד מתקדם. עליו להכיר את שיטות הצביעה השונות ולדעת כיצד לבחור מתוכן. הבחירה בשיטת צביעה מתבצעת על פי סוג הארון, חומרי הגלם מהם הוא מיוצר, הגודל שלו והצרכים הדקורטיביים. כל אחד מאלו ישפיעו גם על שיטת הצביעה וגם על התוצאה.

לסיכום, יש הרבה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם בעת צביעת ארונות מטבח. כדאי לתת עדיפות לצביעה בתנור וכך להשיג יתרונות שונים כמו חידוש, צביעה אחידה וכמובן חוסן ועמידות.

דילוג לתוכן