שמירה ותחזוקה של ארונות הבית

שמירה ותחזוקה של ארונות הבית

ארונות הן רהיטים בעלי חשיבות מהותית לשגרת היום יום בבית שלכם.

הארון הוא אחד הרהיטים המשמעותיים ביותר בכל חדר בו הוא נמצא. ארונות הן רהיטים מגוונים, בעלי שימושים שונים ובעלי חשיבות נפרדת לכל מרחב באשר הוא בבית שלכם – החל מארונות הזזה מעוצבים המשמשים כארונות חדר שינה, או ארונות פתיחה קלאסיים המשמשים לאותה מטרה, דרך ארונות המשמשים למטבח, ארונות טואלט או אפשרויות שונות ומגוונות אחרות של ארונות – לכל ארון תפקיד חשוב ביותר הן ברושם העיצובי שהוא יוצר על המרחב בו הוא נמצא, והן בשימושיות שלו בשגרת החיים היום יומית בבית. בכל מקרה, החשיבות הגדולה של הארונות היא רק ההקדמה, שכן המהות שעליה אנחנו רוצים לדבר היא הדרך שלכם להבטיח את האיכות הזאת בשימוש ובמראה של הארונות השונים בבית שלכם לאורך שנים. כיצד תשמרו על הארון מבחינה חיצונית ומבחינת מנגנון לאורך שנים? על מה חשוב להקפיד בתחזוקת הארון?

כיצד תשמרו על ארונות הבית בצורה הטובה ביותר, ותקפידו על תחזוקה נכונה שלהם?

• שמירה על ארונות – בתור התחלה, בכדי לשמור על ארונות בצורה הטובה ביותר מבחינה אסתטית, הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא כמובן לדאוג לניקיונו של הארון חיצונית ופנימית באופן קבוע. הארון שלכם ייפגע, אסתטית, אם לא תשקיעו בו את כמה הדקות הנחוצות מדי שבוע בכדי לנקותו בצורה יסודית. במידה וישנה מראה המשולבת בארון, הרי שהדבר דורש כמובן ניקיון שונה מזה שאתם מבצעים בשלד העץ של הארון – בכל מקרה, עליכם לשמור על הארונות בצורה הטובה ביותר ולנקות אותם עם חומרים מתאימים, ובשגרה שבועית לפחות. מבחינה פנימית. כדאי להשקיע בניקיון הארון אחת לחודש. רק כך תוכלו להבטיח שארונות הזזה מעוצבים, או שארונות פתיחה קלאסיים, או שאפילו ארונות טואלט וארונות קטנים – שומרים על איכותם הוויזואלית.

• תחזוקת הארונות – תחזוקה של ארונות היא משימה קצת אחרת, שכן הדבר נוגע במנגנון הארון ולא רק במראה שלו. ובכן, צריך להפריד זאת לסוגי ארונות שונים. לדוגמה, ארונות הזזה מעוצבים נשמרים בצורה הטובה ביותר אם מקפידים על שימון מנגנון ההזזה והמסילות שלהם באופן קבוע. במידה ויש לכם מגירות בארונות השונים – ודאו כי המנגנון שלהן נשמר באופן דומה, שכן מגירה תקועה יכולה לשבש את השימוש בארון כולו. ארונות פתיחה בעלי צירים צריכים לעבור שימון באופן קבוע גם כן, ומומלץ תמיד לבדוק מה מצב הצירים (לפחות פעמיים-שלוש בשנה) בכדי להבין האם יש צורך בהחלפה שלהם.

על ארונות איכותיים צריך לשמור בצורה הטובה ביותר לאורך שנים

הארונות השונים הממלאים את הבית שלכם, מקיימים תפקיד חשוב מאין כמותו בשגרת החיים היום יומית והאיכותית שלכם, ואתם צריכים לשמור עליהם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן – הן ברמה האסתטית והן ברמה הפרקטית. השקיעו בכך היטב, והרוויחו את איכות החיים שהם צריכים ויכולים לתת לכם.

דילוג לתוכן