תקלות מנעול נפוצות

תקלות מנעול נפוצות

מנעול דלתהיכרות עם תקלות מנעול נפוצות יכולה לסייע למי שרוצה להזמין איש מקצוע ולחסוך זמן, משאבים וכסף. הנה התקלות הבולטות והדרכים לזהות אותן:

א. מנעול לא מסתובב – זו תקלה שנובעת מבלאי או שחיקה במנעול. הפתרון הוא לא לשפוך שמן רגיל, אלא לבחור בקפידה את השמן המומלץ על ידי היצרן ומתאים למנעול. אפשר לנסות להשתמש בתרסיס הדברה 300K עד שיגיע מנעולן מקצועי לפתור את הבעיה.

להמשך קריאה לחצו כאן

ב. מנעול לא נפתח או לא ננעל – תקלה כזו אפשר לנסות לפתור גם כן עם השימוש בשמן, אך בהתאם למצב המנעול. לא כדאי להכות במנעול או לנסות לפתוח אותו בחוזקה. פעולות כאלה עלולות לגרום לשבירה של המפתח בתוך המנעול. יש להימנע גם מדחיפת דברים לתוך המנעול.

ג. מפתח לא פותח – בעיה במפתח או במנעול גורמת לכך שהמפתח לא פותח את הדלת. זו בעיה נפוצה מכפי שנהוג לחשוב, שאפשר למנוע בקלות באמצעות תחזוקה נכונה. אפשרות אחרת היא להזמין מנעולן כדי שיזהה את מוקד הבעיה.

ד. מפתח לא נכנס – שיניים עקומות של המפתח ימנעו ממנו להיכנס לתוך חור המנעול. אפשר לנסות להשתמש במפתח אחר, אך אם זה לא עובד לשכפל מפתח או להחליף את המנעול המקורי.

ה. מפתח שבור במנעול – זו ככל הנראה הבעיה הנפוצה ביותר שנגרמת ללקוחות פרטיים. שימוש לא נכון במפתח גורם לו להישבר. כדאי להזמין  מנעולן שישלוף את המפתח עם הכלים המתאימים, ובאותה הזדמנות לברר על עלויות של החלפת מנעול.

איך בוחרים מנעולן?

תקלות מנעול נפוצות הן ההזמנות שלכם לשפר את איכות החיים ותחושת הביטחון. בשביל לעשות את זה תצטרכו לדעת גם איך להזמין מנעולן. קודם כל, היכנסו לאתרי האינטרנט העוסקים בתחום ואספו מידע רלוונטי. לאחר מכן השוו בין עלויות ביקור מנעולן וצרו איתו קשר טלפוני כדי לקבל מידע על ניסיון והכשרה.

בקשו הצעת מחיר מסודרת על שירותי פריצה ופרטו ככל האפשר מה סוג הבעיה שיש לכם. הקפידו על הזמנת שירותי פריצה ממנעולן אמין שפועל ברישיון משטרת ישראל.

דילוג לתוכן